ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Байєр О.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток саморегуляції дошкільників у конструкторсько-будівельній та ігровій діяльності.
- Бєлєнька Г.В. Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Формирование у студентов умений работать в команде.
- Богданович Н.Г. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №161 «Сніжинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Впровадження ідей української етнопедагогіки на заняттях із зображувальної діяльності з дітьми старшого дошкільного віку.
- Бойко О.Г. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №161 «Сніжинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток художньо-продуктивної компетентності старших дошкільників у театралізованій діяльності.
- Вельможко Л.І. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №270 «Іскринка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Упровадження ігрового підходу у процесі ознайомлення дошкільників з декоративно-прикладним мистецтвом України.
- Вольфсон В.Л. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №237 «Смородинка» (Україна, м. Запоріжжя). Дослідження впливу мовленнєвого середовища на формування мовної особистості та дошкільної зрілості дитини
- Гавриш Н.В. Інститут проблем виховання (Україна, м. Київ). Лідер живе в кожному.
- Григоренко Г.І., Погрібняк Н.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми організації предметно-ігрового середовища в закладі дошкільної освіти.
- Демченко О.П. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Україна, м. Вінниця). Моделювання культурно-освітнього простору як умова успішного розвитку дитини з проявами обдарованості.
- Зайцева Л.І. Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Сучасні підходи до математичної освіти дошкільників.
- Золотько О.Ю. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №237 «Смородинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Використання нетрадиційних технік малювання у корекційно-відновлювальній роботі з дітьми із заїканням.
- Козарезова Н.Д. ФАО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Зона ближайшего развития и реализация поддержки (scaffolding) в дошкольном образовании.
- Колісник О.В. Територіальний відділ освіти Олександрівського району м. Запоріжжя. (Україна, м. Запоріжжя). Формування правової компетентності дітей старшого дошкільного віку в контексті БКДО.
- Комінарець Т.В., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ХОР (Україна, м. Херсон). Актуальність формальної освіти в умовах реформування.
- Кондратець І.В. Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Рефлексивний підхід як ефективний інструмент взаємодії з батьками.
- Костюк Н.В. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №237 «Смородинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Вплив співу на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку.
- Котелянець Ю.С. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Україна, м. Кропивницький). Формування творчої активності дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з усною народною творчістю.
- Краснокутська Г.В., Луценко Н.Г. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 247 «Грибочок» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Особливості використання дидактичних ігор у сенсорному розвитку дітей третього року життя.
- Кузьменко Н.М. Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) «Лазурний» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Застосування методу проєктів у художній співтворчості дітей, батьків і педагогів.
- Кузьміна Л.С. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №144 «Запорожець» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Когнітивно-комунікативний розвиток дітей з особливими освітніми потребами засобами мнемотехніки.
- Макаренко Л.В. Маріупольський державний університет (Україна, м. Маріуполь). Естетичний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами лялькового театру.
- Музика Г.А., Острань Р.Р. Дошкільний навчальний заклад ясла-садок комбінованого типу №18 «Дзвіночок», вихователь вищої категорії (Україна, м.Умань). Мнемотехніка як ігрова технологія у навчальній діяльності дітей та простір для розвитку «дошкільної зрілості» дитини.
- М’якенька М.М. Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Світанок» Запорізької обласної ради (Україна, м.Запоріжжя). Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами народної художньої творчості України.
- Огневец И.В. ГККП я/с «Ласточка»; Мини-центр «Қарлығаш» при КГУ «СШ №4» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Лэпбук – новое средство обучения в современной педагогике.
- Окуненко С.В. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 295 «Червона калина» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Інтегроване заняття з образотворчої діяльності як форма збагачення когнітивного досвіду дошкільників.
- Павловська К.П. Комунальний дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 «Буратіно» Пологівської міської ради, Запорізької області (Україна, м.Пологи). Новий формат музичних занять для дошкільників з використанням ІКТ технологій.
- Піроженко Т.О. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Збереження індивідуальності дитини в умовах освітнього процесу.
- Поліщук Т.Г. Дошкільний навчальний заклад «Золота рибка» №13 Енергодарської міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Художньо-продуктивна взаємодія педагогів з батьками у вирішенні проблеми адаптації дитини раннього віку до умов ЗДО.
- Половіна О.А. Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Методи та форми організації арт освіти дітей дошкільного віку
- Рекункова В.В. Спеціальний дошкільний навчальний заклад № 36 «Дзвіночок» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Розвиток творчих здібностей дошкільників через інтеграцію комунікативної та художньо-продуктивної діяльності
- Рязанцева І.І. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №270 «Іскринка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Формування екологічної культури дітей дошкільного віку в процесі творчої роботи з природним матеріалом.
- Семенцова О.М. Національний університет «Запорізька політехніка»; Мацюта О.В. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 281 «Журавушка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Особливості ігрової діяльності старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти.
- Синицких С.В. ГККП «Ясли-сад « Гулливер» КГУ «Отдел образования акимата г. Петропавловска». (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Формирование ценностного сознания дошкольника в историко-культурном контексте
- Скачок С.В. Дошкільний навчальний заклад №13 «Золота рибка» Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами інтеграції художньої праці та анімації.
- Сніжко О.Д. Дошкільний навчальний заклад №12 «Посмішка Пізнайки» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні підходи до подолання загального недорозвинення мовлення у дітей середнього дошкільного віку.
- Соловйова Л.І. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Набуті цінності у загальній картині дошкільної зрілості дошкільника.
- Соха Н.В. Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 164 «Золотий ключик» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Формування україномовної комунікативної компетентності дітей передшкільного віку як один з найважливіших чинників.
- Токарєва Л.Д. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Психологічні аспекти взаємин дорослих у привласненні ціннісних орієнтирів дітьми дошкільного віку.
- Федорчук О.І. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей.
- Шинкар Т.Ю. Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Методичний супровід дошкільної освіти.
- Шиян О.О. Дошкільний навчальний заклад «Веселка» Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області (Україна, с.Костянтинівка Мелітопольського району Запорізької області). Компоненти психологічної готовності до навчання дитини в школі у вимірі зрілості дошкільного віку.
- Шукина Н.В. КГУ «Антоновская средняя школа», СКО, Айыртауский район (Республика Казахстан, с. Антонівка.) Современная модель образования и развития дошкольной зрелости ребенка
- Шульга Л.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Науково-теоретичні засади начатків патріотичного виховання дітей раннього віку: родинні стосунки
- Юрченко О.Е. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Готовність педагога ЗДО до взаємодії з родинами вихованців в умовах сучасних змін в освіті.
ВІДЕО-ПРИВІТАННЯ кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту імені Б. Грінченка (Україна, м. Київ)
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри дошкільної освіти;
Кондратець Інна Вікторівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти;
Половіна Олена Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти;
Літіченко Олена Дмитрівна, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри дошкільної освіти;
Шинкар Тетяна Юріївна, викладач кафедри дошкільної освіти.
Виступи спікерів
Шульга Людмила Миколаївна, канд. пед. наук, доцент кафедри дошкільної освіти КЗ «ЗОІППО» ЗОР. Освітнє середовище ЗДО: крок з минулого в майбутнє
Кузьменко Наталія Степанівна, завідувач ДНЗ (центр розвитку дитини) «Веселка»»Запорізької міської ради Запорізької області. Майбутнє починається сьогодні
Околович Олена Сергіївна, завідувач ДНЗ (ясла-садок) № 144 «Запорожець» Запорізької міської ради Запорізької області. П’ять кроків у майбутнє
Канцедал Наталя Володимирівна, завідувач ДНЗ (ясла — садок) № 100 «Гармонія» Запорізької міської ради Запорізької області. Дитячий садок майбутнього
Скачок Світлана Василівна, керівник гуртка ДНЗ (ясла-садок) №13 «Золота рибка» Енергодарської міської ради Запорізької області, Творча група «Навчально-методичне забезпечення художньо-творчого розвитку дошкільників». Діти змінюють світ на краще
Ганчева Вікторія Володимирівна, інструктор з фізичної культури ЦРД «Хортицький» Запорізької міської ради Запорізької області. Фізкультура для дошкільної зрілості дитини
Помаранчевий колір
Синій колір
Червоний колір
Переверзєва Олена Миколаївна, вихователь-методист ДНЗ (ясла-садок) №219 «Сонячний зайчик» Запорізької міської ради Запорізької області. Радісні очі, зацікавлені очі дітей