ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Акчуріна Ю.М., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №237 «Смородинка» (Україна, м.Запоріжжя). Участь педагогів закладу дошкільної освіти у науково-практичних конференціях як сучасна технологія удосконалення професійної компетентності.
- Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Удосконалення віртуальної моделі неперервного навчання в умовах карантину.
- Балухтін С. В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 (Україна, м. Мелітополь). Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності в час інформаційно-технологічної революції.
- Барліт О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя), Галантюк Т.О., Запорізький авіаційний коледж ім. О.Г. Івченка (Україна, м. Запоріжжя). Кібербулінг як один із сучасних викликів правам дитини в цифровому середовищі.
- Безнос О.І., Запорізька дитяча музична школа №5 (Україна, м. Запоріжжя). Особливості педагогічної комунікації в умовах дистанційного навчання.
- Бондаренко Л.Г., Херсонський державний університет (Україна, м. Херсон). Співпраця закладів післядипломної педагогічної освіти і закладів вищої освіти як ефективний напрям неперервної підготовки учителя-словесника.
- Булатова Б.С., ФАО «НЦПК «Өрлеу» «ИПК ПР по СКО» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Профессиональное развитие педагога малокомплектной школы.
- Віннікова І.О., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 (Україна, м. Мелітополь). Упровадження в освітній процес соціально-емоційного та етичного навчання.
- Вєрозубова Т.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Віртуальні форми у методичній роботі ОТГ.
- Головченко Н.І., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Опанування понять з теорії літератури шляхом міжпредметної взаємодії на уроках української літератури.
- Демченко Н.Г., Центр дитячо-юнацької творчості ім. Є. М. Руднєвої (Україна, м. Бердянськ). Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах багатопрофільного закладу позашкільної освіти.
- Заменягре О.М., Зінченко К.В., Попенко А.М., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 (Україна, м. Мелітополь). Регіональні (не)конференції у форматі mini-EdCamp як форма підвищення кваліфікації педагогів (презентація).
- Коваленко О.В., Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Неперервна освіта як фактор формування мотиваційної готовності до самореалізації майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
- Корицький В.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі.
- Ляшок Л.В., Галацан О.В., Романова О.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13(Україна, м.Мелітополь). Диверсифікація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти на засадах синергетичного підходу.
- Мірошник Л.П., Енергодарська загальноосвітня школа №4(Україна, м. Енергодар). Теорія і практика дистанційного навчання.
- Мітягіна С.С., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький). Самоосвітня діяльність педагога як складова процесу керівництва науково-дослідницькою роботою учнів.
- Олійник Ю.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на розвиток освітнього середовища.
- Романова Л.О., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №9 (Україна, м. Бердянськ). Інноваційні підходи до викладання біології.
- Самойлова І.А., Енергодарський центр туризму, краєзнавства та спорту (Україна, м. Енергодар). Підвищення професійної компетентності педагогів ЗПО та виклики сьогодення.
- Сироватко О.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Психологічна профілактика і гігієна особистості в умовах пандемії COVID-19.
- Сібіль О.І., Могілевська В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя). Кейс-технологія як ефективний педагогічний інструмент в освітній діяльності керівника гуртка.
- Соколова Е.Т., Дніпровська академія неперервної освіти (Україна, м. Дніпро). Організація інтерактивної взаємодії вчителів географії в умовах дистанційного навчання.
- Тонне О.Ш., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Організація самостійної пізнавальної діяльності педагога як запорука його професійного зростання.
- Трунова В.А., Одеська академія неперервної освіти (Україна, м.Одеса), Дерлі І.О., Одеська загальноосвітня школа № 62 І-ІІІ ступенів (Україна, м.Одеса). Інновація як засіб прогресивних змін в освіті: теорія і практика.
- Усова Н.С., Денисенко Г.М., Акчуріна І.В., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №237 «Смородинка» (Україна, м.Запоріжжя). Використання мнемотехніки в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку.
- Химинець В.В., Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Ужгород). Інноваційно-компетентнісне спрямування безперервної освіти в контексті ЄВО.
- Частухіна С.Д., Енергодарський центр туризму, краєзнавства та спорту (Україна, м. Енергодар). Формування ІКТ-компетентності педагога-позашкільника у системі неперервної освіти.
- Черненко А.І., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 (Україна, м. Енергодар). Роль сучасного вчителя в освітній парадигмі Нової української школи.
- Шеян М.О., Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Ужгород). Професійний розвиток вчителів в умовах неперервної педагогічної освіти.
- Шимянова О.Д., Запорізький багатопрофільний ліцей №62 (Україна, м. Запоріжжя). Система неперервної освіти – освіта майбутнього.
- Шкляєва Г.О., Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка (Україна, м. Кременчук). Стратегічні завдання сучасної освіти.