ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Афанасьєва Т.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Ігропрактика як ефективна технологія розвитку професійного мислення педагогічного працівника в системі неперервної освіти.
- Байєр О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Гра — розвінчуємо міфи (відео-виступ)
- Білоусова Н.В, Гордієнко Т.В., Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Україна, Чернігівська область, м. Ніжин). Діяльнісний підхід у Ніжинському державному університеті (відеопрезентація)
- Грибачова М.І., Іванова Н.О. Мелітопольського навчально-виховний комплекс № 16 (Україна, м. Мелітополь). Конструктор LEGO DUPLO – гра для розвитку когнітивної сфери учня.
- Гришак С.М. Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Сєвєродонецьк). Професійно значущі якості сучасного вчителя: гендерний аспект
- Гура Т.Є., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Play vs Game, грати vs гратись
- Гуркова Т.П., Нікулочкіна О.В., Покрова С.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Упровадження ігрових методів навчання в процес професійного розвитку вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти
- Жамантаева К.К. ФАО НЦПК «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-казахстанcкой области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Конcтруктивность в обучении –требование времени
- Зубцова Ю.Є., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка майбутніх вчителів до запровадження діяльнісного підходу в новій українській школі.
- Кисла Л.А., опорний заклад загальної середньої освіти «Розумівська школа» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Підготовка вчителів у системі неперервної освіти до впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання
- Кузнєцова О.В., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» (Україна, м. Одеса). Гра та актуалізація адаптивності педагога.
- Лук’янова М.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Артпедагогіка в контексті інтегрованого та діяльнісного навчання на уроках філологічного циклу.
- Нечитайло І. І., Трофименко О. А., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Проєкт в системі технологій діяльнісного підходу до навчання.
- Оросова Р., Петрікова К., Староста В., Університет імені П. Й. Шафарика (Словацька республіка, м. Кошице). Готовність майбутніх учителів до перевірки та оцінювання результатів навчання учнів.
- Пахолок І.І., Гончарук О.В., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Україна, м. Луцьк). Особливості народної педагогіки.
- Петрук О.М., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Комунікативність як стрижнева категорія лінгводидактики.
- Сабиева К.У., Алжанова Г.К., ФАО «НЦПК «ӨРЛЕУ» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Методы активного обучения в организации самостоятельной познавательной деятельности студентов колледжа.
- Чайковська А.В., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Україна, м. Луцьк). Ігрові технології навчання.
- Черкасова Л.В., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Проектно-дослідницька діяльність з використанням конструктора LEGO WeDo.
- Чорна В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка вчителя іноземної мови у системі неперервної освіти до впровадження діяльнісного методу навчання.
- Чорна Г.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до впровадження ігрових та діяльнісних методів.
- Шевченко Н.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професійної свідомості вчителя: результати експериментального дослідження.
- Шевченко О.А., Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна» (Україна, м. Миколаїв). Забезпечення професійного розвитку педагогів з інклюзії в умовах закладу вищої освіти.
Віце-президент The LEGO Foundation Каспер Оттосон Канструп про діяльнісний підхід в НУШ
Що означає «креативність». Креативно про креативність від The LEGO Foundation
Навчання через гру в українських школах
Підготовка до Play Fest – 2019 у м. Запоріжжя
Play Fest – 2019 у м. Запоріжжя
Play Fest – 2019 у м. Київ