ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Афанасьєва Т.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Ігропрактика як ефективна технологія розвитку професійного мислення педагогічного працівника в системі неперервної освіти.
  2. Байєр О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Гра — розвінчуємо міфи (відео-виступ)  
  3. Білоусова Н.В, Гордієнко Т.В., Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Україна, Чернігівська область, м. Ніжин). Діяльнісний підхід у Ніжинському державному університеті (відеопрезентація) 
  4. Грибачова М.І., Іванова Н.О. Мелітопольського навчально-виховний комплекс № 16 (Україна, м. Мелітополь). Конструктор LEGO DUPLO – гра для розвитку когнітивної сфери учня. 
  5. Гришак С.М. Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Сєвєродонецьк). Професійно значущі якості сучасного вчителя: гендерний аспект 
  6. Гура Т.Є., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя).  Play vs Game, грати vs гратись 
  7. Гуркова Т.П., Нікулочкіна О.В., Покрова С.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Упровадження ігрових методів навчання в процес професійного розвитку вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти 
  8. Жамантаева К.К. ФАО НЦПК «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-казахстанcкой области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Конcтруктивность в обучении –требование времени 
  9. Зубцова Ю.Є., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка майбутніх вчителів до запровадження діяльнісного підходу в новій українській школі.
  10. Кисла Л.А., опорний заклад загальної середньої освіти «Розумівська школа» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Підготовка вчителів у системі неперервної освіти до впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання
  11. Кузнєцова О.В., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» (Україна, м. Одеса). Гра та актуалізація адаптивності педагога.
  12. Лук’янова М.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Артпедагогіка в контексті інтегрованого та діяльнісного навчання на уроках філологічного циклу.
  13. Нечитайло І. І., Трофименко О. А., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Проєкт в системі технологій діяльнісного підходу до навчання.
  14. Оросова Р., Петрікова К., Староста В., Університет імені П. Й. Шафарика (Словацька республіка, м. Кошице). Готовність майбутніх учителів до перевірки та оцінювання результатів навчання учнів.
  15. Пахолок І.І., Гончарук О.В., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Україна, м. Луцьк). Особливості народної педагогіки.
  16. Петрук О.М., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Комунікативність як стрижнева категорія лінгводидактики.
  17. Сабиева К.У., Алжанова Г.К., ФАО «НЦПК «ӨРЛЕУ» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Методы активного обучения в организации самостоятельной познавательной деятельности студентов колледжа.
  18. Чайковська А.В., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Україна, м. Луцьк). Ігрові технології навчання.
  19. Черкасова Л.В., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Проектно-дослідницька діяльність з використанням конструктора LEGO WeDo.
  20. Чорна В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка вчителя іноземної мови у системі неперервної освіти до впровадження діяльнісного методу навчання.
  21. Чорна Г.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до впровадження ігрових та діяльнісних методів.
  22. Шевченко Н.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професійної свідомості вчителя: результати експериментального дослідження.
  23. Шевченко О.А., Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна» (Україна, м. Миколаїв). Забезпечення професійного розвитку педагогів з інклюзії в умовах закладу вищої освіти.

Віце-президент The LEGO Foundation Каспер Оттосон Канструп про діяльнісний підхід в НУШ

Що означає «креативність». Креативно про креативність від The LEGO Foundation

Навчання через гру в українських школах

Підготовка до Play Fest – 2019 у м. Запоріжжя

Play Fest – 2019 у м. Запоріжжя

Play Fest – 2019 у м. Київ