ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Дроздовський Д.І. Виклики у викладанні предметів мовно-літературної галузі в умовах цифрової дійсності: траєкторія формування компетентнісної школи (відео-виступ) (Україна, м. Київ). 
  2. Жук О.А. Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної суспільно-гуманітарної освіти у викладанні зарубіжної літератури (Україна, м. Запоріжжя).
  3. Іваницька Ю.В. Застосування арт-технології на уроках історії як засобу підвищення інтересу учнів до вивчення предмету (Україна, м. Запоріжжя). 
  4. Корицька Г.Р. Формування акмелінгвістичної компетентності вчителя української мови в системі післядипломної педагогічної освіти  (відео-витуп) (Україна, м. Запоріжжя).
  5. Курінна А.Ф. Філософія морального вчинку освітянина в безперервній лінгвориторичній освіті (Україна, м. Запоріжжя).
  6. Лісіцин В.В. (Україна, м. Запоріжжя), Король Д.В. (Україна, смт. Веселе). Компетентнісний підхід в післядипломній освіті вчителів історії: нормативно-правовий аспект.
  7. Магдич Т.П. Проблема психолого-педагогічнихпередумов формування громадянської компетентності учнів-ліцеїстів в умовах цифровізації українськомовної освіти (Україна, м. Житомир).
  8. Мальований М.М., Макаренко Т.М., Онопко О.О., Богомолова Н.М., Попович Я.М. Соціальне партнерство в процесі національно-патріотичного виховання як умова професійної компетентності педагогів (Україна, м. Запоріжжя).
  9. Співак Я.О. Професійна компетентність майбутнього соціального працівника із соціального захисту прав молоді (Україна, м. Слов’янськ).
  10. Таран С.Є. Розвиток професійної компетентності  педагогів в умовах післядипломної суспільно-гуманітарної освіти (Україна, м. Гуляйполе).
  11. Терно С.О. Неусвідомлені проблеми післядипломної педагогічної освіти (відео-виступ) (Україна, м. Запоріжжя).
  12. Філь Г.Б. Google classroom: можливості використання в сучасному освітньому середовищі (Україна,  смт Веселе).
  13. Халемендик Н.П. Неперервна освіта як стратегія розвитку сучасного педагога (Україна, м. Запоріжжя).
  14. Цимбалюк І.М. Удосконалення організаційної структури курсового підвищення кваліфікації керівників закладів професійно-технічної освіти нового типу (гімназій, ліцеїв, коледжів), як цілісної системи взаємопов’язаних елементів (Україна, м. Рівне).
  15. Шолойко Т.О. Формування хронологічної компетентності учнів на уроках  під час вивчення історії України (Україна, м. Бердянськ).