ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Берегова О.А. Результативність моніторингу ефективності мультилінгвальної освіти (і раунд): запорізький досвід (Україна, м. Запоріжжя).
- Вишневська Я.А. Теоретичний аналіз змісту професійної компетентності керівника закладу освіти (Україна, м. Херсон).
- Голуб Н.Б. Термінологічна коректність як ознака методичної компетентності вчителя (Україна, м. Київ).
- Дроздовський Д.І. Виклики у викладанні предметів мовно-літературної галузі в умовах цифрової дійсності: траєкторія формування компетентнісної школи (відео-виступ) (Україна, м. Київ).
- Жук О.А. Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної суспільно-гуманітарної освіти у викладанні зарубіжної літератури (Україна, м. Запоріжжя).
- Іваницька Ю.В. Застосування арт-технології на уроках історії як засобу підвищення інтересу учнів до вивчення предмету (Україна, м. Запоріжжя).
- Калько І. Система роботи Луганського ОІППО з формування гендерної компетентності педагогічних працівників області (презентація) (Україна, м. Луганськ).
- Качак Т.Б. Промоція дитячої книжки і читання у контексті підготовки майбутніх педагогів (відео-виступ, тези) (Україна, м. Івано-Франківськ).
- Корицька Г.Р. Формування акмелінгвістичної компетентності вчителя української мови в системі післядипломної педагогічної освіти (відео-витуп) (Україна, м. Запоріжжя).
- Курінна А.Ф. Філософія морального вчинку освітянина в безперервній лінгвориторичній освіті (Україна, м. Запоріжжя).
- Лісіцин В.В. (Україна, м. Запоріжжя), Король Д.В. (Україна, смт. Веселе). Компетентнісний підхід в післядипломній освіті вчителів історії: нормативно-правовий аспект.
- Магдич Т.П. Проблема психолого-педагогічнихпередумов формування громадянської компетентності учнів-ліцеїстів в умовах цифровізації українськомовної освіти (Україна, м. Житомир).
- Мальований М.М., Макаренко Т.М., Онопко О.О., Богомолова Н.М., Попович Я.М. Соціальне партнерство в процесі національно-патріотичного виховання як умова професійної компетентності педагогів (Україна, м. Запоріжжя).
- Победінська О.Ю. Використання технологій розвитку критичного мислення в процесі освітньої діяльності на уроках іноземної мови (Україна, м. Запоріжжя).
- Покуса І.М. Розвиток ключової компетентності «обізнаність та самовираження у сфері культури» через інтеграцію англійської мови в уроки мистецтва (Україна, м. Мелітополь).
- Решетникова І.В. Управління самореалізацією вчителя-словесника: цілі, засоби, ризики, метапредметний результат (Україна, м. Запоріжжя).
- Семеног О.М. Формування медійного компонента професійної мовно-мовленнєвої компетентності майбутніх учителів: освітні практики (презентація, тези)(Україна, м. Суми).
- Сіра Л.Я. Розвиток історичного краєзнавства в умовах реалізації концепції «нова українська школа» (Україна, м. Запоріжжя).
- Сирцова О.М. Можливості розвитку критичного мислення вчителів в системі післядипломної освіти: методичний аспект (Україна, м. Запоріжжя).
- Співак Я.О. Професійна компетентність майбутнього соціального працівника із соціального захисту прав молоді (Україна, м. Слов’янськ).
- Таран С.Є. Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної суспільно-гуманітарної освіти (Україна, м. Гуляйполе).
- Тараненко В.В. Законодавче підґрунтя для організації роботи з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та охорони праці в закладах освіти (Україна, м. Запоріжжя).
- Терно С.О. Неусвідомлені проблеми післядипломної педагогічної освіти (відео-виступ) (Україна, м. Запоріжжя).
- Філь Г.Б. Google classroom: можливості використання в сучасному освітньому середовищі (Україна, смт Веселе).
- Халемендик Н.П. Неперервна освіта як стратегія розвитку сучасного педагога (Україна, м. Запоріжжя).
- Цимбалюк І.М. Удосконалення організаційної структури курсового підвищення кваліфікації керівників закладів професійно-технічної освіти нового типу (гімназій, ліцеїв, коледжів), як цілісної системи взаємопов’язаних елементів (Україна, м. Рівне).
- Шацька Н.М. Соціальна мережа як засіб самоосвіти та підвищення кваліфікації педагога (Україна, м. Запоріжжя).
- Шолойко Т.О. Формування хронологічної компетентності учнів на уроках під час вивчення історії України (Україна, м. Бердянськ).