ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Білошицький С.В., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Хмельницький). Формування психолого-педагогічної культури батьків учнів закладів загальної середньої освіти: актуальність та шляхи реалізації.
  2. Богдан С.К., Тарасюк Т.М., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Україна, м.Луцьк). Moodle як платформа вивчення вибіркових мовознавчих дисциплін.
  3. Бодня І.В., відділ освіти, молоді та спорту Гуляйпільської міської ради (Україна, м.Гуляйполе). Дистанційні технології навчання: від теорії до практики. Організаційно-методичний аспект (стендова доповідь).
  4. Головіна С.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів № 8 (Україна, м.Мелітополь). Використання сервісу Google Classroom на уроках української мови (презентація).
  5. Гура О.О., Запорізький Національний Університет (Україна, м.Запоріжжя). Аналіз м’яких навичок тестувальників програмного забезпечення у контексті сучасного ринку праці.
  6. Денисова А.В., Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти (Україна, м.Біла Церква). Організація дистанційного навчання у білоцерківському інституті неперервної професійної освіти в умовах карантинних заходів.
  7. Єжова О.В., Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Прибудченко Г.М.,  навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 19 – позашкільний центр» Кіровоградської міської ради (Україна, м. Кропивницький). Підготовка магістрів технологічної освіти до впровадження технологій комп’ютерного дизайн-проектування засобами сапр грація.
  8. Єжова О.В., Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Прибудченко Г.М.,  навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 19 – позашкільний центр» Кіровоградської міської ради (Україна, м. Кропивницький). Комп’ютерне дизайн-проектування в підготовці магістрів технологічної освіти.
  9. Журавель Н.М., Миколай-Пільський навчально-виховний комплекс «навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Запорізького району Запорізької області (Україна, с.Миколай-Поле). Дистанційне навчання математиці в сільській школі (власний досвід).
  10. Іванов С.А., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради  (Україна, м.Запоріжжя). Візуальні засоби формування алгоритмічного мислення.
  11. Ілійчук Л.В., Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (Україна, м.Івано-Франківськ). Цифрова компетентність як важливий компонент професійної компетентності сучасного вчителя.
  12. Калюжна М.В., товариство з обмеженою відповідальністю «Приватний освітній заклад «Школа Дружня До Дитини» (Україна, м.Львів), Сокол І.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м.Запоріжжя), Ченцов О.М., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м.Мелітополь). Використання micro:bit в освітньому процесі.
  13. Коваленко М.О., Запорізький національний університет «Запорізька політехніка» (Україна, м.Запоріжжя). Чинники розвитку процесів цифровізації освіти.
  14. Кондратова Л.Г.,  Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України (Україна, м.Київ). Особливості організації дистанційного навчання в умовах післядипломної освіти.
  15. Коршунова О.В.,  видавничий дім «Освіта», ліцей «Престиж» (Україна, м.Київ). Інформатика з micro:bit. Реалізація інваріантного курсу інформатики із STEM-підходами (відео-виступ).
  16. Кручак Л.А., Дружелюбівський навчально-виховний комплекс Вільнянської районної ради Запорізької області (Україна, с.Дружелюбівка). Організація дистанційного навчання в закладі (презентація).
  17. Ласкова Н.О., науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради, Ройко О.В., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради (Україна, м.Енергодар). Діяльнісні методи навчання на уроках інформатики.
  18. Ласкова Н.О., науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м.Енергодар). Цифрові технології як стратегія організації навчання в умовах кризи .
  19. Легкобит І.С., Носкова М.В., Національний університет «Львівська політехніка» (Україна, м.Львів). Змішане навчання – ефективний спосіб організації навчання.
  20. Ліпчевська І.Л., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м.Київ). Засоби наочності у початковій освіті: Аспект використання інформаційно-комунікаційних технологій.
  21. Лук’янчук Е.А., Сокол І.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради  (Україна, м.Запоріжжя).  Викладання інформатики в сучасній школі (за результатами моніторингового дослідження).
  22. Марченко В.Л., видавничий дім «Освіта» (Україна, м.Київ). Мейкерство як дієвий інструмент для формування soft skills молоді (відео-виступ).
  23. Мурзалинова А.Ж., Альмагамбетова Л.С.,  ФАО «НЦПК Өрлеу» ИПК ПР по СКО (Республика Казахстан, г.Петропавловск). Стратегия реформирования казахстанского образования в условиях цифровой эпохи.
  24. Нанаєва Т.В., експертно-консультативний комітет з цифрових технологій в освіті при МОН України (Україна, м.Київ), Чернікова Л.А., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради  (Україна, м. Запоріжжя). Індекс цифрової готовності як основа побудови стратегії розвитку закладу освіти (презентація).
  25. Носкова М.В., Сало О.М., Національний університет «Львівська політехніка» (Україна, м.Львів). Дистанційне навчання для учнів з особливими потребами: проблеми та перспективи впровадження.
  26. Носкова М.В., Чаторийська Н.С., Національний університет «Львівська політехніка» (Україна, м.Львів). Про важливість психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання.
  27. Орос В.М., Шаркадій І.В., Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Ужгород). Використання padlet для реалізації триалогічного навчання у системі освіти дорослих.
  28. Падус О.М., Носкова М.В., Національний університет «Львівська політехніка» (Україна, м.Львів).Організація дистанційного навчання у закладі фахової передвищої освіти в умовах карантину.
  29. Сокол І.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, Нагорнова Т.Ю., комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» Запорізької обласної ради (Україна, м.Запоріжжя). STEAM — проєкт «трикутники — від теорії до використання».
  30. Староста В.І., державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» (Україна, м.Ужгород). Використання комп’ютерно орієнтованих засобів дистанційного навчання у вищій школі (в умовах карантину 2020 р. в Україні).
  31. Стечкевич О.О., Національний університет «Львівська політехніка» (Україна, м.Львів). Google forms як засіб організації оцінювання.
  32. Трубіцина А.Л., Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Енергодарської міської ради  (Україна, м.Енергодар). Формування здібностей здобувачів освіти до самоосвіти і командної роботи  на уроках інформатики (середня та старша школа).
  33. Шарова Т.М., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м.Мелітополь). Використання відеолекторію wisecow: особливості та переваги.
  34. Шумада Р.Я., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя). Проблема використання відкритих даних в галузі освіти.
  35. Яценко Т.В., Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка (Україна, м.Кременчук). Особливості використання інформаційно-цифрових технологій під час організації навчальних занять у коледжі