ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Авдєєва С. О. Сучасні підходи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)
- Аксьонова О. П., Ганчева В. В. Нова фізкультура для малят: методика компетентнісно орієнтованих рухових завдань (Україна, м. Запоріжжя)
- Аксьонова О. П. Нова фізкультура: перезавантаження (Україна, м. Запоріжжя)
- Аксьонова О. П. Коефіцієнт корисної дії уроку фізичної культури: з досвіду дистанційної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
- Альохін М. М. Формування культури здоров’я учня початкової ланки приватної школи в умовах тьюторського супроводу (Україна, м. Київ)
- Ахметова А. Е. Роль дополнительного образования в развитии детей с особыми образовательными потребностями (Республика Казахстан, г. Петропавловск)
- Ашихміна М. М. Формування культури здоров’я суб’єктів освітнього процесу (Україна, м. Мелітополь)
- Варецька О. В., Волошина Т. А. Школа «Бути батьками» як форма підтримки інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
- Воронська Н.О. Вплив психологічних якостей на розвиток комунікативної компетентності у підлітків в інклюзивних класах (Україна, м. Запоріжжя)
- Галян Ю. Л. Сегрегація, інтеграція, інклюзія – ознаки та відмінності (Україна, м. Любомль)
- Горбенко І. О. Стратегічні напрямки розвитку і рішення багатьох проблем інклюзивної освіти (Україна, м. Бердянськ)
- Грошикова А. В. Современный подход к проблеме изучения аутистических расстройств детей дошкольного возраста (Украина, г. Запорожье)
- Зайцева С. Б. Здоров’язберігаючі технології на уроках музичного мистецтва як частина культури здоров’я суб’єктів освітнього процесу (Україна, м. Мелітополь)
- Ковальова О. Е. Розвиток оптико-просторових уявлень у дітей з особливостями мовленнєвого розвитку в умовах неперервного освітнього процесу (Україна, м. Запоріжжя)
- Ковка О. В. Організація взаємодії з батьками в подоланні ЗНМ у дітей старшого дошкільного віку (Україна, м. Вільнянськ)
- Колодіна Т. В. Участь Мелітопольського інклюзивно-ресурсного центру в супроводі сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Мелітополь)
- Копитін І. В. Системо-миследіяльнісний підхід в консультуванні батьків дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)
- Костюкова Н. Ю., Цурікова І. В. Корекційно-відновлювальна робота з розвитку фонематичних процесів у дітей дошкільного віку з особливостями мовленнєвого розвитку (Україна, м. Запоріжжя)
- Криворучко С. Р., Устименко В. О. Шляхи налагодження ефективної взаємодії «батьки-діти-педагоги» в умовах інклюзивної групи (Україна, м. Енергодар)
- Кузнецова Н. В., Остапенко В. В. Вплив елементів педагогічної технології Марії Монтессорі на розвиток дрібної моторики рук дітей із зоровою депривацією в системі інклюзивного навчання (Україна, м. Запоріжжя)
- Куліш О. А., Мишковець О. О. Сучасні тенденції розвитку інклюзії у закладах освіти України (Україна, м. Запоріжжя)
- Манукян О. А. Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання в період карантину (Україна, м. Сєвєродонецьк)
- Мінакова І. В. Профілактика ризикованої поведінки учнів – реалії та перспективи (Україна, м. Запоріжжя)
- Озерова Т. Я. Формування життєвих компетентностей дітей з особливими освітніми потребами під час соціальної ізоляції (Україна, м. Запоріжжя)
- Околович О. С. Роль психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у дошкільному віці (Україна, м. Запоріжжя)
- Пилипенко Я. Р. Значення волонтерської діяльності в формуванні інклюзивної компетентності майбутніх педагогів (Україна, м. Вінниця)
- Півненко Ю. В., Прус С. Г. Компетенісно орієнтовані завдання на уроках основ здоров’я (Україна, м. Запоріжжя)
- Пюрко В. Є., Казакова С. М., Забавляєва Т. А. Втілення інтегрованого підходу щодо застосування методів фізичної терапії для пацієнтів з бронхіальною астмою при формуванні здоров’язберігаючої компоненти в освітньому середовищі (Україна, м. Мелітополь)
- Радіонова Г. І. Розвиток дрібної моторики як засіб виправлення порушень мовлення у дітей (Україна, с. Новогорівка)
- Радченко В. Б. Збереження фізичного та психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
- Ротко О. М. Особистісна готовність майбутніх педагогів як необхідна умова роботи в інклюзивному освітньому просторі (Україна, м. Запоріжжя)
- Сежченко І. М. Освітня модель інклюзивного навчання в умовах ЗПО (Україна, м. Енергодар)
- Сєркова А. Г. Сексуальна просвіта в школі (Україна, м. Запоріжжя)
- Сєркова А. Г., Кумар О. Р. Інтерактивна гра для підлітків «Пригоди Теда» (Україна, м. Запоріжжя)
- Сєркова А. Г., Кумар О. Р. «Маршрут безпеки» у Козацькому ліцеї (Україна, м. Запоріжжя)
- Скачкова Ю. Г. Використання іграшок в роботі вчителя-логопеда з дітьми дошкільного віку (Україна, м. Молочанськ)
- Соколова С. О. Мотиваційна основа мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру (Україна, м. Молочанськ)
- Соколова С. С. Музикотерапія як інноваційна технологія неперервної мовної освіти в інклюзивному просторі (Україна, м. Запоріжжя)
- Станчевський М. М. Особливості реалізації інклюзивної освіти в рамках фізичної культури (Україна, м. Бердянськ)
- Трикін О. І. Комплексна оцінка психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами (поради сурдопедагога). Відео ТУТ (Україна, м. Мелітополь)
- Успенська В. М. Ставлення педагогів та учнів до предмета «Основи здоров’я» (Україна, м. Суми)
- Федоренко М. М. Корекція емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру методами арт-терапії (Україна, м. Молочанськ)
- Хащивська Т. Л. Розвиток фонетико-фонематичних процесів у дітей з особливостями мовленнєвого розвитку (Україна, м. Запоріжжя)
- Шорш С. Л., Бойко С. В. Експеримент заради змін (Україна, м. Енергодар)
- Юдіна О. В. Особливості логопедичної роботи з немовленнєвими дітьми (Україна, м. Херсон)