Діяльнісний підхід як визначальна умова розвитку компетентності дитини дошкільного віку.
ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Артьомова Л. А. Дошкільний навчальний заклад комбінованого типу №38 «Попелюшка» Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Запровадження технології лепбук у формуванні в дошкільників почуття любові до рідного міста.
- Атаманчук Н.М. Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Україна, м.Полтава) Поради батькам щодо творчого розвитку дітей дошкільного віку: ресурс арт-практик (стаття)
- Байєр О.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Особистісна компетентність дошкільника: діяльнісний вимір. (презентація)
- Безсонова О. К. Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 67 «Сонячний» загального типу Краматорської міської ради (Україна, Донецька обл., м. Краматорськ). Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (предметно-практична та технологічна компетентність).
- Білик Н., Куртєва Л., Шило І. Дошкільний навчальний заклад № 8 «Зірочка» комбінованого типу Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м.Мелітополь). Програма «Гра з тінню». (презентація)
- Бобро Л. В. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Україна, м. Ніжин). Особливості створення сприятливого емоційно-розвивального простору у закладі дошкільної освіти.
- Гавриш Н.В., Рейпольська О.Д. Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ) Освіта дітей раннього і дошкільного віку: проблеми і шляхи розв’язання. (стаття)
- Григоренко Г. І., Погрібняк Н. В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Художня література як засіб збагачення дитячої гри.
- Зайченко С.С. Ізмаїльський державний гуманітарний університет (Україна, м. Ізмаїл) Теоретичні засади інклюзивної освіти в Україні.
- Закітня Г. О., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу «Золотий ключик» №5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м.Енергодар). Квест-гра як форма організації діяльнісного підходу в ЗДО.(презентація)
- Конкіна Л. М., Запорізька початкова школа «Світанок» Запорізької міської ради (Україна, м.Запоріжжя). Вплив відео на формування в дошкільників емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва.
- Кузьменко Н. М., Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) «Лазурний» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку засобами проєктної діяльності.
- Кравченко Т.О. Ізмаїльський державний гуманітарний університет (Україна, м. Ізмаїл) Теоретичні аспекти «сторітелінгу» як методу навчання в дошкільній освіті.
- Левінець Н.В. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Україна) Рухова діяльність — основа формування рухової компетентності дітей дошкільного віку. (стаття)
- Ніколенко М.А., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Нетрадиційні техніки малювання як спосіб реалізації діяльнісного підходу у формуванні мистецько-творчої компетентності.
- Окуненко С. В., Дошкільний навчальний заклад ( ясла-садок) №295 «Червона калина» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Опанування нетрадиційних технік зображення у формуванні мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку.
- Омел’яненко О. А., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобом конструктора лего.
- Павловська К. П., Комунальний дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 «Буратіно» Пологівської міської ради Запорізької області (Україна, м.Пологи). Виховання дітей раннього віку засобами музичного мистецтва: парціальна програма «Малюк за диригентським пультом».
- Підопригора С.Є., Куява О.В. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу «Посмішка Пізнайки» №12 Енергодарської міської ради Запорізької област (Україна, м.Енергодар). Оновлення змісту і форм співпраці з батьками у закладі дошкільної освіти (презентація).
- Піроженко Т. О., Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м.Київ). Діяльнісна природа активності дитини.
- Пилєва М.П. Ізмаїльський державний гуманітарний університет (Україна, м. Ізмаїл) Теоретичні основи залучення дошкільників до декоративно-ужиткового мистецтва петриківки.
- Резниченко Т.М. Позашкiльний навчальний заклад «Центр науково-технiчної творчостi молодi «Полiт» Запорiзької мiської ради Запорiзької областi (Україна, м. Запорiжжя) Сутнiсть та особливостi реалiзацiї дiяльнiсного пiдходу в освiтньому процесi дiтей старшого дошкiльного вiку в позашкiльному навчальному закладі.
- Сиротенко О. В., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу «Золотий ключик» №5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м.Енергодар). Веб-ресурс «Технопарк художньо-педагогічних ідей» в освітньому процесі закладу дошкільної освіти: методичний аспект.
- Соловйова Л. І., Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м.Київ). Розвиток довільної регуляції дій як чинник формування базових компетентностей дошкільника.
- Стец І. А. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 284 «Росинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Комплексний підхід до екологічного виховання дітей дошкільного віку.
- Стребна О.В. УКВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (Україна, м.Херсон) Едьютейнмент як актуальна теоретична проблема
- Тітаренко С.А. Глухівський НПУ ім. О. Довженка (Україна, м. Глухів). Особливості розвитку евристичного мислення старших дошкільників засобом ТРВЗ-технології. (стаття)
- Токарєва Л.Д. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ) Особливості формування ігрової компетентності дитини старшого дошкільника до навчання в школі.
- Трифонова Л. М. Дошкільний навчальний заклад №41 «Барвінок» комбінованого типу Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Віртуальний методичний кабінет як новий інструмент освітнього менеджменту ЗДО.(презентація)
- Хартман О.Ю. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Рольова функціональна позиція педагога дошкільної освіти як чинник вибору способів організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
- Шевчук А. С. Ізмаїльський державний гуманітарний університет (м. Київ – Ізмаїл, Україна). Діяльнісне русло розробки і реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» (БКДО, 2021 р.).
- Шульга Л. М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування цифрової компетентності педагогів ЗДО: діяльнісний підхід у післядипломній освіті.
- Юрченко О. Е. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя).Навчання та розвиток дітей раннього віку разом із батьками.(презентація)