Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи.


ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Атаманчук Н. М., Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Україна, м. Полтава). Творча компетентність викладача – передумова розвитку творчого потенціалу майбутнього фахівця.
  2. Біюн С. Л., Енергодарська загальноосвітня І-ІІІ ступеня школа №2 (Україна, м.Енергодар). Онлайн-помічники вчителя Нової української школи.
  3. Бобро А. А., Чужба О .В., Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Україна, м. Ніжин). Вікові особливості формування правової культури учнів сучасної початкової школи.
  4. Варецька О. В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів (презентація).
  5. Верлата А.І. Скадовський ліцей «Академія творчості»(Україна, м. Скадовськ). Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи: стан та перспективи розвитку
  6. Гуркова Т. П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Зарубіжний досвід упровадження діалогових форм навчання.
  7. Заставська Г. В., Опорний заклад загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області (Україна, с.Нове Запоріжжя Запорізького району Запорізької області). Організація дослідницької роботи в початковій школі. (презентація)
  8. Зінченко Н. І., Запорізький колегіум №98 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Управлінська компетентність учителя початкових класів в умовах Нової української школи.
  9. Зубцова Ю. Є., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Освітня сфера як простір розвитку критичного мислення молодших школярів.
  10. Кінах Н. В., Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Луцьк). Підприємництво на ринку освітніх послуг.
  11. Крученюк О. В., середній загальноосвітній заклад «Слов’янська гімназія» м. Києва (Україна, м. Київ)Профілактика педагогічних конфліктів в Новій українській школі.
  12. Лапіна А. О., педагогічний фаховий коледж Комунального закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Навчання студентів використання графічних організаторів для роботи над науково-художніми текстами.
  13. Лосєва О. Ю., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Мелітопольська загальноосвітня школа І ступеня №3 (Україна, м. Запоріжжя, м. Мелітополь). Навчання англійської мови в початковій школі в умовах дистанційної освіти.
  14. Маліцька І. О., Костянтинівський ліцей «Ерудит» Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району Україна, Запорізької області, (Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Костянтинівка). Сучасні підходи розвитку критичного мислення школярів у новій українській школі.
  15. Мельник О. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Чинники ефективного освітнього процесу у початкових класах Нової української школи.
  16. Нікулочкіна О. В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми розвитку дослідницьких умінь молодших школярів.
  17. Петрик О. В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми аналізу, інтерпретації молодшими школярами змісту, форми, засобів вираження інформації в медіатекстах.
  18. Покрова С. В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичне забезпечення розвитку оцінювальної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти.
  19. Пузан Н. Я., комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гуляйпільської міської ради (Україна, м. Гуляйполе). Портфоліо як технологія оцінювання індивідуальних навчальних досягнень учнів нової української школи.
  20. Рибенчук Н. І., Педагогічний фаховий коледж КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Засоби та умови стимулювання навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів в Новій українській школі.
  21. Ситнік А. В., Маріупольський державний університет (Україна, м. Маріуполь). Сучасний вчитель Нової української школи.
  22. Скірко Г. З., Юрченко Т. Л., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей учнів сучасної початкової школи.
  23. Смола Л. І., Комунальний заклад «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж» Гуляйпільської міської ради (Україна, м. Гуляйполе). Формування компетентної особистості молодшого школяра через використання технологій інтерактивного навчання в умовах нової української школи.
  24. Сущенко Л. О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Наукове осмислення феномену ігрових методів навчання в контексті ідей Нової української школи.
  25. Федорчук О. І., Лабораторія психології дошкільника Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Роль сім’ї в адаптації дитини до умов шкільного життя.
  26. Хаустова О. В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Артпедагогічні методи професійно-творчого розвитку вчителя.
  27. Штанько Ю. П., Комунальний заклад загальної середньої освіти «Балабинська гімназія «Престиж» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області (Україна, смт. Балабине Запорізького району Запорізької області). Особливості організації дистанційного навчання учнів початкової школи.
  28. Штанько Ю. П., Комунальний заклад загальної середньої освіти «Балабинська гімназія «Престиж» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області (Україна, смт. Балабине Запорізького району Запорізької області). Організація спостережень та досліджень, як одна з умов формування природничої компетентності. (презентація).