Природничо-математична освіта в умовах Нової української школи: стан та перспективи розвитку.


ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Бабкова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Методологічні аспекти забезпечення шкільної природничої освіти у контексті нового державного стандарту базової середньої освіти.
  2. Бабкова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Методологічні аспекти забезпечення шкільної природничої освіти у контексті нового Державного стандарту базової середньої освіти. (презентація)
  3. Бартиш І.М., Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 49 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичні ігри як освітній інструмент формування та розвитку компетентностей учнів у галузі природничих наук. (презентація)
  4. Білан Н.С., Комунальний заклад «Олексіївський заклад загальної середньої освіти» Смирновської сільської ради Пологівського району Запорізької області (Україна, с. Олексіївка). STEM-активності на уроках хімії та біології: методологічний концепт
  5. Білан Н.С., Комунальний заклад «Олексіївський заклад загальної середньої освіти» Смирновської сільської ради Пологівського району Запорізької області (Україна, с. Олексіївка). STEM-активності на уроках хімії та біології: методологічний концепт (презентація)
  6. Бойко М.В., Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 58 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Упровадження гейміфікації на уроках математики
  7. Бойко М.В., Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 58 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Професіонал у школі і поза нею: конкурсний рух.
  8. Бойко М.В., Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 58 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Підвищення ефективності викладання математики в умовах дистанційного навчання. (відео)
  9. Васильченко Л. В., Полюга С.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Аналіз  досвіду викладання вчителів запорізького  регіону в умовах  дистанційного  навчання.
  10. Гаращенко А.П., Комунальний заклад «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я» (Україна, м. Оріхів). Упровадження ігрових технологій при формуванні ключових компетентностей на уроках математики в умовах сучасної модернізації освіти.
  11. Глазунов М.М., Скадовський ліцей «Академія творчості» Херсонської області (Україна, м. Скадовськ). Чухненко П.С., Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Україна, м. Чернівці). 2-B картографування освітньої інформації на уроках хімії.
  12. Гребінь С. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Трансдисциплінарний підхід до навчання природничо-математичних дисциплін.
  13. Гребінь С. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Коляда В. І., Національний університет «Запорізька політехніка» (Україна, м. Запоріжжя). Принципи методології проблемного навчання природничо-математичних дисциплін.
  14. Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя).  Диференціація  в освітньому процесі.
  15. Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Жандарова Л.Б., Заклад загальної середньої освіти №2 Токмацької міської ради запорізької області (Україна, м.Токмак). Скворцова Л.О. Заклад  загальної середньої освіти  №5 Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м.Токмак). «Перевернутий клас» — інноваційна модель  в освітньому процесі.
  16. Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Струць О.В., Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). STEM-технологія як умова якісної освіти.
  17. Завгородня Н. Г., Саржевський А. С., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Трансформація медичної освіти в умовах дистанційного навчання.
  18. Засєкін Д.О., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Фізичний складник у змісті неперервної й цілісної природничої освіти в гімназії.
  19. Засєкіна Т.М., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Неперервність змісту шкільної природничої освіти – запорука формування цілісних знань і вмінь для успішного майбутнього.
  20. Карабут Г.А., Атманайська загальноосвітня школа І — ІІІ ступенів Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області (Україна, с.Атманай). Дослідницька робота – запорука у навчанні пізнання світу.(презентація)
  21. Кремінський Борис Георгійович, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна. м. Київ), Колебошин Сергій Валерійович, науковець (Україна, м. Одеса), Черкаська Людмила Станіславівна, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна. м. Київ). Дистанційне навчання в період карантину з точки зору учнів та їх батьків.
  22. Лиман Л.В., Навчально-виховний комплекс №1 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, Енергодар). Практико-орієнтована спрямованість викладання математики в умовах становлення нової української школи.
  23. Мельник Ю.С., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Вивчення законів механіки в процесі розв’язування задач учнями основної школи.
  24. Михайлів С.Т., Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Я. Франка (Україна, м. Дрогобич). Особливості естетичного виховання на уроках математики у початковій школі.
  25. Мороз О. В., ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник» (Україна, м. Запоріжжя). Формування ключових компетентностей здобувачів професійно-технічної освіти впровадженням елементів STEM-освіти.
  26. Неліпа С. В., Александрова А. О., Костянтинівський ліцей «Ерудит» Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області (Україна, с. Костянтинівка).Шляхи формування та розвитку математичної комптентності.
  27. Олексюк О.Р., Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Тернопіль). Розвиток stem компетентностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. (стаття)
  28. Отрощенко Ю. В., ВПУ№17 (Україна, м.Генічеськ). Розвиток компетентностей учнів у галузі природничих наук засобами інформаційно-комунікаційних технологій(презентація)
  29. Перетятько В.В., Чорнобиль О.С., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Організація самостійної роботи у навчанні неорганічної хімії.
  30. Саржевська Л. Е., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Інновації в організації безперервного професійного розвитку офтальмологів.
  31. Саржевський С. Н., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Роль сучасних інформаційних технологій у забезпеченні якості освіти в умовах дистанційного навчання.
  32. Тишковець М.Д., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Формування наскрізних навичок для майбутнього.
  33. Фролов Д.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя).  Екокритика трагікомедії В.Шексріна «Буря».
  34. Цибульська Т. Є., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Можливості використання електронної платформи MICROSOFT FORMS в освітньому процесі студентів медичного вуза.
  35. Чепурненко О.В., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13 (Україна, м. Бердянськ). Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики.
  36. Чепурненко О.В., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13 (Україна, м. Бердянськ). Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики. (відео)
  37. Чепурненко О.В., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 (Україна, м. Бердянськ). Реалізація наскрізної лінії «підприєливість і фінансова грамотність» на уроках математики.
  38. Шевченко В. Л.Інститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту (Україна, м. Київ). Реалії дистанційної освіти в умовах пандемії. (стаття)
  39. Шевченко В. Л., Інститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту (Україна, м. Київ). Реалії дистанційної освіти в умовах пандемії. (відео)
  40. Шевченко Т.М., Комунальний заклад загальної середньої освіти «Балабинська гімназія «Престиж» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області (Україна, смт. Балабине). Особливості викладання математики в умовах дистанційного навчання.