Підготовка педагогів у системі неперервної освіти до впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання: новітні рішення.


ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Атрошенко К.В., Заменягре О.М., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Роль громадських організацій у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників.(стаття)
  2. Болдирєва Г.В., КЗВО «Одеської академії неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Ефективна комунікація як чинник професіоналізму педагога.
  3. Воронова С.В., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Внутрішня система забезпечення якості освіти в ззсо: виклики та перспективні напрями їх подолання.
  4. Зазуліна Л.В., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький). Сприяння розвитку комунікативної компетенції педагогів у системі підвищення кваліфікації.(стаття)
  5. Комінарець Т. В., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Україна, м. Херсон). Формування читацької компетентності учня початкової школи як складової ключових компетентностей XXI  століття.
  6. Майдебура Н. Б., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, м. Мелітополь). Колективна діяльність на уроках образотворчого мистецтва.
  7. Нечаєнко О.Г., Енергодарський навчально-виховний комплекс №1 (Україна, Запорізька обл., м. Енергодар). Створення передумов для досягнення успіху в конструкторській діяльності учнем.
  8. Огібалова О.Ю. Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 95 Запорізької міської ради Запорізької області(Україна, м. Запоріжжя). Проблемні аспекти підвищення кваліфікації педагогів закладу загальної середньої освіти в умовах реформування освітньої галузі.
  9. Половіна О. А., Кондратець І. В., Київський університет Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Підготовка майбутніх вихователів: метод живописних перформансів.(стаття)
  10. Хозраткулова І.А., Миколаївський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Роль арттерапевтичних технік у процесі адаптації педагогів до змін в умовах Нової української школи.
  11. Холод М.В., Опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області (Україна, с. Розумівка). Розвиток професійної компетентності вчителів щодо впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес нової української школи.
  12. Удовенко Т.В., Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка (Україна, м. Полтава). Лепбук у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи.
  13. Частухіна С.Д., Енергодарський центр туризму, краєзнавства та спорту (Україна, Запорізька область, м. Енергодар). Впровадження ігрових технологій навчання в умовах закладів позашкільної освіти.
  14. Філоненко О. С., Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Україна, м. Ніжин). Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації ігрових методів навчання засобами LEGO.(презентація)
  15. Shapovalenko Olena, Poznankyi Educational ‘Complex General Secondary Education Institution — Preschool Institution’ of Zelenohirsk village council (Ukraine, Odesa region). Motivation and online education.