Підготовка педагогів у системі неперервної освіти до впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання: новітні рішення.
ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Атрошенко К.В., Заменягре О.М., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Роль громадських організацій у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників.(стаття)
- Болдирєва Г.В., КЗВО «Одеської академії неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Ефективна комунікація як чинник професіоналізму педагога.
- Воронова С.В., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Внутрішня система забезпечення якості освіти в ззсо: виклики та перспективні напрями їх подолання.
- Зазуліна Л.В., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький). Сприяння розвитку комунікативної компетенції педагогів у системі підвищення кваліфікації.(стаття)
- Комінарець Т. В., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Україна, м. Херсон). Формування читацької компетентності учня початкової школи як складової ключових компетентностей XXI століття.
- Майдебура Н. Б., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, м. Мелітополь). Колективна діяльність на уроках образотворчого мистецтва.
- Нечаєнко О.Г., Енергодарський навчально-виховний комплекс №1 (Україна, Запорізька обл., м. Енергодар). Створення передумов для досягнення успіху в конструкторській діяльності учнем.
- Огібалова О.Ю. Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 95 Запорізької міської ради Запорізької області(Україна, м. Запоріжжя). Проблемні аспекти підвищення кваліфікації педагогів закладу загальної середньої освіти в умовах реформування освітньої галузі.
- Половіна О. А., Кондратець І. В., Київський університет Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Підготовка майбутніх вихователів: метод живописних перформансів.(стаття)
- Хозраткулова І.А., Миколаївський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Роль арттерапевтичних технік у процесі адаптації педагогів до змін в умовах Нової української школи.
- Холод М.В., Опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області (Україна, с. Розумівка). Розвиток професійної компетентності вчителів щодо впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес нової української школи.
- Удовенко Т.В., Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка (Україна, м. Полтава). Лепбук у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи.
- Частухіна С.Д., Енергодарський центр туризму, краєзнавства та спорту (Україна, Запорізька область, м. Енергодар). Впровадження ігрових технологій навчання в умовах закладів позашкільної освіти.
- Філоненко О. С., Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Україна, м. Ніжин). Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації ігрових методів навчання засобами LEGO.(презентація)
- Shapovalenko Olena, Poznankyi Educational ‘Complex General Secondary Education Institution — Preschool Institution’ of Zelenohirsk village council (Ukraine, Odesa region). Motivation and online education.