Формування професійної компетентності педагогів суспільно-гуманітарних дисциплін в умовах неперервної освіти.



ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Інтегроване навчання як засіб формування професійної компетенції вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін.
  2. Бєктурганова В.В., Запорізька гімназія № 11 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Формування професійної компетентності педагогів суспільно-гуманітарних дисциплін в умовах неперервної освіти.
  3. Бистрицька Н.А., Богданівський опорний заклад загальної середньої освіти Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області (Україна, с. Богданівка). Читайте між рядками загублене в рядках (презентація).
  4. Богдзієвич С.М., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 екологічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Інформаційні бульбашки! Головне частіше мити лапки й не дозволяти промивати собі мізки. (презентація).
  5. Варяниця О.В. Новогорівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Роздольської сільської ради Михайлівського району Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Капелюшки з ідеями, Або як вибрати вчительці капелюшок до лиця? (презентація).
  6. Винарчук Т.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Історична освіта: пошук балансу між класикою та викликами цифрового світу.
  7. Галкіна Т.М., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5 (Україна, м. Енергодар). Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках української мови та літератури.
  8. Гаращенко Л.П., Новоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області (Україна, с. Новоолександрівка). Де той час купити, щоб учителю на канві творити? (відеопрезентація).
  9. Гаращенко Л.П., Новоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області (Україна, с. Новоолександрівка), Назаренко С. П., опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області (Україна, с. Розумівка), Вайновська М.К., Вільнянська гімназія «Світоч» Вільнянської міської ради (Україна, м. Вільнянськ). Коли вчитель змушений вишивати (презентація).
  10. Горошкіна О.М., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Чи будемо навчатися по-модельному?
  11. Гриньова О.М., Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 25 Мелітопольської міської ради Запорізької області, керівниця Міського фахового майданчина вчителів української. Навчання української у 21 столітті: виклики часу (презентація).
  12. Гриньова О.М., Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 25 Мелітопольської міської ради Запорізької області, керівниця Міського фахового майданчина вчителів української. Чи не час зняти маски, або Інноваційно на дистанційному (презентація).
  13. Дячок С.О., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Вікіпедію редагуй — читацьку грамотність формуй (презентація).
  14. Дячок С.О., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Роль учителя у формуванні читацької компетентності школярів в умовах дистанційного навчання.
  15. Ключкович Т.В., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Особливості розвитку неперервної педагогічної освіти у Словацькій Республіці.
  16. Корицька Г. Р., Корицький В.Г., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічні технології в умовах розвитку цифрового освітнього середовища.
  17. Косенко І.О., Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Формування професійної компетентності педагогів суспільно- гуманітарних дисциплін.
  18. Кравченко Ю.М., Нагорна Н.М., Лабораторія з розвитку критичного мислення НЦ “МАНУ”(Україна, м. Київ). “Методичні об’єднання” VS “професійні спільноти”: практики організації освітянської взаємодії.(стаття)
  19. Красникова Г.С., Бердянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Проблемне навчання як інструмент формування критичного мислення на уроках історії. (стаття)
  20. Кучерук О.А., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир), Сергієнко Б.Б., Краївщинський НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад» Житомирської області (Україна, с.Краївщина), Шурхно Н.Ф. Дяківська гімназія Берездівської сільської ради Славутського району Хмельницької області (Україна, с. Дяків). Проєктна діяльність як компонент лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури.
  21. Лісіцин В.В., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя), Король Д.В., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» (Україна, смт. Веселе). Професійні компетентності вчителя: нормативно-правовий аспект.
  22. Лук’янчук Е.А., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Зовнішнє незалежне оцінювання 2021 року: зміни, нововведення, виклики.
  23. Ляшок Л.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Міняю ніч перед ЗНО на дві опісля, Або рятівна Мнемотехніка (презентація).
  24. Марутян Р.Р., Національна академія державного управління при Президентові України (Україна, м. Київ). Цифрові компетентності освітян в умовах формування інформаційного суспільства.
  25. Московченко Н.О., КЗ «Полтавський міський багатопрофільний ліцей № 1 імені І.П. Котляревського» Полтавської міської ради (Україна, м. Полтава). Онлайн-сервіси організації дистанційної освіти: ведення шкільної документації.
  26. Нюкало О.В., Бердянська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 16 з поглибленим вивченням іноземних мов Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Виклики ХХІ століття – виховання національної еліти шляхом залучення учнів до участі в міжнародних конкурсах (презентація).
  27. Омельченко Л.В., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Реалізація діяльнісного підходу як ефективна умова підвищення якості освіти.
  28. Омельченко Л.В., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Компетентнісний потенціал дистанційного та змішаного навчання: як реалізувати діяльнісний підхід? (презентація).
  29. Подлєсна І.С., Новоспаська ЗОШ І-ІІІ ст. Нововасилівської селищної ради Запорізької області (Україна, с. Новоспаське). Як учителю не загубитися у «4-К» (відеопрезентація).
  30. Подлєсна І.С., Новоспаська ЗОШ І-ІІІ ст. Нововасилівської селищної ради Запорізької області (Україна, с. Новоспаське). У пошуках компетентностей «цифрового» вчителя. (презентація).
  31. Подлєсна І.С., Новоспаська ЗОШ І-ІІІ ст. Нововасилівської селищної ради Запорізької області (Україна, с. Новоспаське), Іваницька О.В., Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь), Сидоренко Т.М.,  Мелітопольська гімназія № 1 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Комунікативна компетентність: складові, інструменти, перешкоди, результат (презентація).
  32. Подлєсна І.С., Новоспаська ЗОШ І-ІІІ ст. Нововасилівської селищної ради Запорізької області (Україна, с. Новоспаське). Як школяреві не загубитися у «4-К»? 
  33. Подмазін С.І., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Інформаційна сутність особистості.
  34. Сирцова О.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Засоби мотивації розвитку загальних компетентностей учителів у системі неперервної освіти в умовах дистанційного навчання.
  35. Сирцова О.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, Дашко М.В., Запорізька гімназія 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Дистанційна освіта в Україні в умовах пандемії: погляд вчителя (презентація).
  36. Сіропол С.Є., Запорізька ЗОШ І-ІІІ ст. № 84 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). «Як НУШитися», щоб «не заНУШитись»?! (презентація).
  37. Староста В.І., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Рівень професійного розвитку: самооцінка фахівців із різним педагогічним стажем.
  38. Суховерська І.І., КЗ «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЛОР (Україна, м. Львів). Використання інтерактивних технологій навчання на уроках історії: на прикладі педагогічного досвіду вчителів міста Стрия Львівської області (2018-2020 рр.).
  39. Тур О.М., Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Україна, м. Полтава). Особливості білінгвальної мовної освіти майбутніх фахівців: суть, принципи, ступені полілінгвального стану.
  40. Філь Г.Б., комунальний заклад «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської селищної ради Запорізької області (Україна, смт Веселе). Дистанційне навчання: до проблеми використання онлайн-інструментарію на уроці української.
  41. Черненко А.І., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Онлайн-ментальні карти як засіб розвитку критичного мислення здобувачів загальної середньої освіти.
  42. Черненко А.І., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар), Кульбак А.С., Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 23 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь), Дашко М.В., Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Дієві механізми та засоби мотивації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання (презентація).
  43. Чорна В.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Організація індивідуальної та групової роботи здобувачів загальної середньої освіти в умовах запровадження дистанційного та змішаного навчання (презентація).
  44. Чиж В.С., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Безперервна освіта вчителя історії як підвищення педагогічної майстерності.
  45. Шацька Н.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Інтернет-ресурси: можливості застосування філологом у системі дистанційного та змішаного навчання.
  46. Шацька Н.М., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Інтернет-ресурси: можливості застосування в системі дистанційного та змішаного навчання (презентація).
  47. Шеденко Н.В., Берестівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради Сумської області (Україна, с. Берестівка). Навіщо вчителю мультфільми? (презентація).
  48. Яценко Т.О., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Формування читацької грамотності учнів як новий орієнтир сучасної шкільної літературної освіти.