Інформаційно-комунікаційні технології та цифровізація освіти


ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Андрєєв А.М., Любченко О.В., Тихонська Н.І., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розширення дидактичних можливостей квесту як інтерактивної форми навчання природничих наук.
  2. Балухтін С. В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності вчителя.
  3. Безкороваєва Н. В., Запорізький багатопрофільний ліцей № 62 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Власний цифровий контент як показник інформаційно-цифрової компетентності учня.
  4. Біда Ю. П., Енергодарський багатопрофільний ліцей (Україна, м. Енергодар). Домашні репетитори учнів та цифрові онлайн-помічники вчителів.
  5. Богачков Ю. Н., Ухань П. С., Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины (Украина, г. Киев). Эксперимент. Лайфхаки самонаправленного обучения.
  6. Бодня І. В., Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гуляйпільської міської ради (Україна, Запорізька область, Пологівський р-н, м. Гуляйполе). Консультаційна підтримка педагогічних працівників ЦПРПП щодо дистанційного навчання та розвитку інформаційно-цифрової компетентності. (презентація).
  7. Бондаренко А. П., Запорізька гімназія № 50 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження сучасних технологій навчання для формування творчої особистості учня.
  8. Буга М. М., Тимофєєва І. Б., Маріупольський державний університет (Україна, м. Маріуполь). Застосування DIGITAL-технологій для формування цифрової та природничої компетентності учнів.
  9. Войтюк Т. М., Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище» (Україна, м. Запоріжжя). Цифровізація сучасної професійно-технічної освіти.
  10. Гафіяк А. М., Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Україна, м. Полтава), Кукоба С. О., Науковий ліцей № 3 Полтавської міської ради (Україна, м. Полтава). Сучасні проблеми застосування  інформаційно-комунікаційних технологій в освіті.
  11. Зайцева С. Б., Ліцей № 5 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Цифрова обробка звуку.
  12. Здоровець О. Ф., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Проблематика побудови та структурування освітнього вебсередовища.
  13. Зозуленко М. В., Енергодарська мала академія наук учнівської молоді Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Науково-методичний сервіс ЕМАН: ІКТ-оснащення ділового спілкування.
  14. Іванов С. А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Обчислювальне мислення у структурі цифрової компетентності.
  15. Іванюк І. В., Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національна Академія Педагогічних Наук України (Україна, м. Київ). Використання вчителями інструментів цифрового освітнього середовища під час дистанційного навчання.
  16. Касярум Т. В., Енергодарський багатопрофільний ліцей Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Тренування, аналіз та самооцінка умінь учнів разом з онлайн-помічниками.
  17. Кисла Л. А., Опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа Долинської сільської ради Запорізького району (Україна, Запорізька область, Запорізький район, с. Розумівка). Інформаційно-комунікаційні технології та цифровізація освіти.
  18. Кобріна К. В., Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 7 I-II ступенів» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Організація освітнього процесу з використанням комп’ютерних технологій.
  19. Косяк І. І., Ніжинська гімназія № 2 (Україна, м. Ніжин). Використання цифрових освітніх платформ в умовах дистанційного навчання.
  20. Кукушкін Д. В., Лебедєва Н. Ю., ВСП «Сєвєродонецький політехнічний фаховий коледж Східноукраїнського національного університету імені В. Даля» (Україна, м. Сєвєродонецьк). Концептуальні основи створення єдиного освітнього інформаційного простору в закладах фахової передвищої освіти.
  21. Кулинич О. А., Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище» (Україна, м. Запоріжжя). Реалізація європейського досвіду розвитку цифрової компетентності в умовах української системи професійної освіти.
  22. Лізвінський В. Л., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 84 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії засобами веборієнтованих інтелектуальних ігор.
  23. Лукачевич А. Ф., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Вимоги часу щодо формування й розвитку інформаційно-технологічних компетентностей педагогів-технологів в умовах дистанційного навчання.
  24. Мурзіна О. А., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя), Сисоєв О. В., Київський міжнародний університет (Україна, м. Київ). Цифровізація освітнього процесу закладів вищої освіти.
  25. Нежурко Л. Л., Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Інформаційно-комунікаційні технології та цифровізація освіти.
  26. Паламарчук І. В., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Особливості цифрової трансформації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти: виклики та можливості.
  27. Пилипенко Л. М., Кременчуцький льотний коледж ХНУВС (Україна, м. Кременчук). Технології дистанційної освіти.
  28. Приходько-Литвин Л. Ю., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5, Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Використання інформаційно-комунікативних технологій під час дистанційного навчання. (відео).
  29. Рябініна Л. П., Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 (Україна, м. Енергодар). Особливості дистанційного вивчення історії у 5 класі.
  30. Северина Л. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Віртуальні лабораторії як наочний засіб навчання.
  31. Сімченко С. В., Демченко Н. Г., Центр дитячо-юнацької творчості ім. Є. М. Руднєвої Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Розвиток науково-дослідних компетентностей вихованців зпо через залучення їх до участі у наукових конкурсах.
  32. Сокол І. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя), Сопіна О. М., Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» (Україна, м. Запоріжжя). Використання технологій дистанційного навчання на уроках англійської мови.
  33. Сокол І. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Цифрове громадянство.
  34. Сороко Н.В., Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (Україна, м. Київ). Навчання на основі досліджень для впровадження STEАM-підходу в закладах загальної освіти (зарубіжний досвід).
  35. Стадниченко К. В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Інструменти та особливості підготовки інтерактивних презентацій.
  36. Староста В. І., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Соціальні мережі як засіб дистанційного навчання для студентів під час пандемії Сovid-19.
  37. Стеблевська Т. Л., Позашкільний навчальний заклад «Центр науково-технічної творчості молоді «Політ» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Інформаційно-комунікаційні технології, як засіб створення компетентної особистості в сучасних освітніх умовах.
  38. Тимощенко О. С. Енергодарська багатопрофільна гімназія «Гармонія» Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Створення інформаційно-просвітницького середовища в закладі загальної середньої освіти. (стаття).
  39. Тимощенко О. С., Енергодарська багатопрофільна гімназія «Гармонія» Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Створення інформаційно-просвітницького середовища в закладі загальної середньої освіти.
  40. Шалига А. С., Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янсько-Дніпровської міської ради (Україна, Запорізька область, Василівський р-н, м. Кам’янка-Дніпровська). Інформаційно-комунікаційні технології в роботі фахівця психологічної служби в закладах освіти.
  41. Швець Ю. О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Підтримка стандартів освіти засобами системи управління навчанням MOODLE.
  42. Шумада Р. Я., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Оперативна обробка анкет та налаштування моніторингу на базі форм та таблиць GOOGLE.
  43. Яськова Н. В., Інститут інформаційних технологій і засобів навчання (Україна, м. Київ). Вітчизняний і зарубіжний досвід використання електронних соціальних мереж researchgate та academia.edu для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень.