Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

V Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю

«РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ»

(у режимі інтернет-конференції)

10-11 листопада 2021 року

ДОПОВІДІ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Авдєєва М.В., Самойлова І.А., Енергодарський центр туризму, краєзнавства та спорту Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Квест як форма STEM-освіти: з досвіду роботи закладу позашкільної освіти.
  2. Алєксєєва Г.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Підготовка дидактичних та методичних матеріалів: шкільний курс інформатики.
  3. Андрєєв А.М., Білоус П.О., Кучай І.М., Тихонська Н.І., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Методичний аналіз проведення тренінгів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у Запорізькому національному університеті (презентація).
  4. Андрєєв А.М., Білоус П.О., Кучай І.М., Тихонська Н.І., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Методичний аналіз проведення тренінгів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у Запорізькому національному університеті.
  5. Антоненко О.В., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Інноваційні підходи до проблемного навчання на уроках географіі.
  6. Бабкова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формувальне оцінювання навчальних досягнень здобувачів шкільної біологічної освіти.
  7. Бабко Т.М., Фокша С.Є., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя)Підвищення якості математичної освіти засобами формувального оцінювання.
  8. Баєва К.В., Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). ІКТ як засіб підвищення якості знань на уроках математики.
  9. Бойко М.В., Запорізька гімназія № 28 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Ігрові технології на уроках математики в умовах STEM – освіти
  10. Бібік І.В., Опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа Долинської с/р Запорізького району Запорізької області (Україна, с. Розумівка). ІКТ як засіб підвищення якості природничо-математичної освіти.
  11. Бондаренко А.П., Запорізька гімназія № 50 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Використання інноваційних технологій навчання з метою розвитку природничо-математичної освіти на уроках інформатики.
  12. Васильченко Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя ). Підсумки формувального етапу (вересень 2018 – травень 2021 р.) Всеукраїнського експерименту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» в Запорізькому регіоні.
  13. Волкова Л.Л., Онищук А.Д., Запорізька область, Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради Запорізької (Україна, м. Енергодар). Адаптація уроку до освітніх викликів поколінь «Z» та «А».
  14. Гайдай Є.О., Приазовська філія Опорного закладу загальної середньої освіти Приазовський ліцей Приазовської селищної ради Запорізької області (Україна, смт. Приазовське). Формування математичної компетентності на уроках географії в 6 класі.
  15. Гаращенко А.П., Комунальний заклад «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я» (Україна, м. Оріхів ). Проєктні технології в процесі викладання математики в умовах нової української школи.
  16. Гиря О.О., Комунальний заклад « Сумський обласний інститут  післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Ментальні карти як засіб розвитку творчих умінь учнів на навчальних заняттях з хімії (стаття).
  17. Гребінь С.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Природнича картина світу в період античності: від Фалеса до Піфагора.
  18. Грицак О.М., Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа інтернат №7 I — II ступенів» Запорізька обласна рада (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні форми та засоби STEM-освіти.
  19. Гуменюк В.В., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький), Наумчук І.А., Хмельницький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді (Україна, м. Хмельницький). Розвиток інноваційного освітнього середовища засобами STEM-освіти.
  20. Давиденко А.А., Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського (Україна, м. Чернігів). STEM: це новація, інновація чи відновлення того, що вже було раніше?
  21. Дегтяренко Л.І., Терпіннівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Джерело» (Україна, с. Терпіння)Роль гри в підвищенні пізнавальної діяльності учнів при викладанні математики.
  22. Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання.
  23. Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя), Струць О.В., Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Веб — квест як дієвий інструмент STEM-освіти.
  24. Дядяєва Л.С., ДНЗ(ясла-садок) компенсуючого типу «Золотий ключик» №5 (Україна, м. Енергодар). Інтеграція технологій «Сторітелінг» та «Сендплей» у природничо– математичну освіту ЗДО .
  25. Євтушенко Н.В., Чернігівський обласний інститут післядипломної освіти імені К.Д. Ушинського (Україна, м. Чернігів). Курникова Г.І., Чернігівський ліцей №32 Чернігівської міської ради Чернігівської області (Україна, м. Чернігів). Аналіз українських підручників з біології в контексті результатів міжнародного дослідження  PISA-2018.
  26. Єфіменко С.М., Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (Україна, м. Кропивницький). Організаційні та психолого-педагогічні умови творчої самореалізації особистості педагога в закладі освіти, працівником якого він є.
  27. Єфіменко С.М., Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (Україна, м. Кропивницький). Модель розвитку інтелектуально-творчого потенціалу педагога в умовах освіти впродовж життя (стаття).
  28. Заплатинський В.М., Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна, Київ). Порівняльна характеристика модельних навчальних программ «здоров’я, безпека та добробут» (5-6 класи) за формальними ознаками (стаття).
  29. Здоровець О.Ф., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя ). Вивчення основ алгоритмізації з використанням робототехніки.
  30. Карнафель Н.А., Опорний заклад загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Використання сучасних інноваційних технологій у природничо-математичній освіті.
  31. Кириленко Н.І., Баришівський навчально-виховний комплекс «гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» (Україна, м. Баришівка). Дидактичні аспекти застосування технології скрайбінгу в системі біологічної освіти.
  32. Ковальова В.М., Медичний фаховий коледж Запорізького державного медичного університету (Україна, м. Запоріжжя). Проблема візуалізації практичної складової в освітньому процесі під час вивчення дисциплін природничого циклу.
  33. Константинова С.В., Пінчук О.І., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Онлайн — сервіси в освітньому просторі сучасного  педагога.
  34. Конькова Д.Є., Державний навчальний заклад «Запорізький професійний торгово — кулінарний коледж» (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження STEM-освіта на уроках математики (презентація). 
  35. Крутова Н.І., Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Рівне). Розвиток природничо-математичної освіти в умовах інтеграції STEM-технологій.
  36. Курусь А.І.,  (Україна, м. Запоріжжя). STEM-освіта на уроках фізики.
  37. Лавренко С.В., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №86 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя ). Розвиток пізнавальної активності засобами інтерактивного навчання математики.
  38. Лук’янчук Е.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Математика: виклики й результати ЗНО 2021 року.
  39. Манєвська І.В.,  Державний навчальний заклад «Бердянський центр професійно-технічної освіти» (Україна, м. Бердянськ). Застосування принципів STEM-освіти в профтехосвіті.
  40. Матюшкін М.В., Чернігівський обласний інститут педагогічної перепідготовки та освіти імені К. Д. Ушинського (Україна, м. Чернігів ). Сервіси гугл-акаунту як засіб для організації процесу дистанційного навчання.
  41. Мордик В.О., Комунальний заклад «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж» Гуляйпільської міської ради (Україна, м. Гуляйполе). Використання інноваційних  технологій у математичній освіті учнів.
  42. Москаленко М.В., Коваленко І.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 (Україна, м. Мелітополь). Розвиток пізнавальної активності учнів засобами соціальних та навчальних  інтернет-сервісів.
  43. Назаренко Н.С., Комунальний заклад загальної середньої освіти «Кушугумська гімназія «Інтелект»» (Україна, Запорізька обл., смт. Кушугум), Свідунович Л.М., Запорізький багатопрофільний ліцей №62 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Упровадження інноваційних технологій на уроках хімії як засіб формування ключових та предметних компетентностей.
  44. Покришень Д.А., Чернігівський обласний інститут педагогічної перепідготовки та освіти імені К. Д. Ушинського (Україна, м. Чернігів). STEM-освіта як шлях до розвитку країни.
  45. Полюга С. І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження Нового державного стандарту в закладах освіти Запорізької області: математична освітня галузь.
  46. Сінченко О.С., Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа інтерна № 7 І-ІІ ст. » Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Використання сучасних інноваційних технологій у процесі розробки дистанційного уроку математики.
  47. Сінченко Т.В.Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа інтерна № 7 І-ІІ ст. » Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Використання задач практичного змісту на уроках математики.
  48. Сотніченко І.І., Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (Україна, м. Біла Церква). STEM-підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти.
  49. Староста В.І., Гасинець Я. С., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Мотивація навчання  студентів-першокурсників біологічних  спеціальностей.
  50. Стовбінська Г.Р., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 84 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Компетентнісний потенціал STEM-проєкту «Створення штучної екосистеми в рослинному тераріумі» на уроках біології.
  51. Таран С.Є., Комунальний заклад «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж» Гуляйпільської міської ради (Україна, м. Гуляйполе). Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання біології.
  52. Фролов Д.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Використання мініпроєктів STEM-освіти на уроках фізики та астрономії, географії, біології та екології, хімії.
  53. Холод М.В., Опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа Долинської сільської ради Запорізького району  Запорізької області (Україна, с. Розумівка). Упровадження сучасних технологій на уроках математики  як  один зі шляхів підвищення якості математичної освіти.
  54. Хаустова О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток критичного мислення вчителя в умовах післядипломної освіти.
  55. Чиж В.С., Енергодарської навчально-виховний комплекс №1 Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Використання STEM-проєкту на уроках географії.
  56. Чухненко П.С., Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Україна, м. Чернівці). Глазунов М.М., Скадовський ліцей «Академія творчості» Херсонської області (Україна, м. Скадовськ). Управління індивідуальним проєктом професійного розвитку педагога. (стаття)
  57. Шабанов В.І., Прийменко С.О., Гундарева Г. В., Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Краматорськ). Про формування системи компетентностей в процесі викладання природничих дисциплін в середній школі.
  58. Шайда Н.М., Бердянська загальноосвітня школа I – III ступенів №4 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Використання методів швидких обчислень як засіб підвищення мотивації до  вивчення природничих наук.
  59. Шумада Р.Я., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Виклики PISA-2022 та деякі можливості їх подолання.
  60. Ярьоміна А.В., Забєліна А.В., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №237 «Смородинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя ). Особливості формування логіко-математичних компетентностей у дітей середнього та старшого дошкільного віку

Created by ONMCIO © 2021

Our Visitors

002912
Users Today : 0
Users Yesterday : 1
Users Last 7 days : 8
Users Last 30 days : 51
Users This Month : 39