-
Авдєєва С.О. Особливості психолого-педагогічного супроводу в інклюзивних закладах освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Аксьонова О.П., Півненко Ю.В. Здоров’яцентрована дидактична система сучасного закладу освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Антоненко М.М., Козакова О.В. Особливості організації освітнього розвивального середовища при роботі з учнями із синдромом Дауна (Україна, м.Запоріжжя)
-
Бабенко О.В. Здоров’язберігаючі технології у молодшій школі на прикладі вальдорфської педагогіки (Україна, м.Запоріжжя)
-
Доля І.С., Копитін І.В. Психологічні особливості роботи психолога інклюзивно-ресурсного центру з батьками дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м.Запоріжжя)
-
Драєвська С.А., Рябченко Н.М. Формування соціальної компетентності дітей із синдромом Дауна засобом екскурсій (Україна, м.Запоріжжя)
-
Дука С.В. Здоров’язберігаючі освітні технології у формуванні здорової особистості в умовах ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (Україна, м.Запоріжжя)
-
Євенко Н.О. Комплексний супровід дітей в умовах інклюзивної освіти, що мають у структурі комплексного дефекту стерту форму дизартрії (Україна, м.Енергодар)
-
Жовтяк Г.К. Розвиток творчої компетентності у дітей з ураженою слуховою функцією засобами структурно-логічних схем на уроках географії (Україна, м.Запоріжжя)
-
Корж О.П. Зміна освітньої парадигми як передумова забезпечення інклюзивної освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Кузнецова Н.В., Остапенко В.В. Вплив корекційно-відновлювальної роботи на сенсомоторний розвиток дітей з порушеннями зору (Україна, м.Запоріжжя)
-
Ласкова Н.О. Проектування навчальних дистанційних курсів для домашнього навчання (Україна, м.Енергодар)
-
Ласкова Н.О. Дистанційна підтримка інклюзивного навчання на основі застосування G Suite for Education (Україна, м.Енергодар)
-
Махлакова С.В. Біоенергопластика у корекційній роботі з дітьми з ЗПР (Україна, м.Енергодар)
-
Мінакова І.В. Організація профілактичної роботи з ВІЛ/СНІДу в закладах освіти Запорізької області. Реалії та перспективи (Україна, м.Запоріжжя)
-
Міщенко Н.В., Баєва К.В. Впровадження здоров’язбережувальних технологій у санаторній школі (Україна, м.Запоріжжя)
-
Переворська О.І., Кобзєва І.М. Формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів у закладах вищої освіти (Україна, м.Дніпро)
-
Приходько Т.П., Переславська І.О. Особливості формування творчої особистості дитини молодшого шкільного віку з аутизмом (Україна, м.Дніпро)
-
Согоконь О.А. Формування здоров’язбережувальної компетенції студентів сучасного закладу освіти (Україна, м.Полтава)