-
Афанасьєва Т.О. Особливості організації ігрового проектування в системі післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Бабко Т.М. Напрями оновлення взаємодії суб’єктів освітнього процесу нової української школи на засадах педагогіки партнерства (Україна м.Запоріжжя)
-
Барабаш О.О., Павлюченко Л.В. Дистанційна педрада у новій українській школі (Україна, Херсонська область)
-
Буцик А.В. Кайрос-менеджмент в управлінні розвитком освітнього простору у закладі дошкільної освіти (Україна, Запорізька область)
-
Волкова І.О., Карпенко Т.О. Формування життєстійкості школярів як психологічний аспект в умовах реалізації моделі авторської школи «школа особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення» (Україна, м.Запоріжжя)
-
Вознюк О. Психологічні аспекти професійного саморозвитку педагогів (Україна, м.Житомир)
-
Гревцева Є.О. Методи проведення тімбілдінгу для працівників закладів освіти. (Україна, м.Запоріжжя)
-
Дмитренко Л.А. Управлінський аспект організації міжнародної педагогічної співпраці як напрямку розвитку професійної компетентності в умовах нової української школи (Україна, м.Енергодар)
-
Дзюбко Л.В. До питання психологічної експертизи навчальних підручників. (Україна, м.Київ)
-
Дуалетова Д.О., Воронова Е.А. Психологическое сопровождение одаренных детей в образовательном процессе (Республика Казахстан, СКО, г.Петропавловск)
-
Копитін І.В. Методологічне мислення практичного психолога психологічної служби системи освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Кравченко Т.В. Впровадження принципів стратегічного управління, як пріоритетного аспекту державної політики в сфері освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Ленченко О.В., Прилепська В.В. Нова українська школа: розвиток ключових компетентностей через формування наскрізних вмінь учнів засобами освітніх технологій управлінський аспект (Україна, м.Запоріжжя)
-
Мамедова І.О., Соколова Е.Т. Розвиток професійної компетентності керівника закладу освіти в умовах нової української школи (Україна, м.Дніпро)
-
Мостова Т.О. Особливості психологічної готовності вчителів початкової школи до роботи в умовах реалізації концепції “Нова українська школа” (Україна м.Запоріжжя)
-
Панкратова О.Л. Особливості професійної діяльності практичного психолога в сучасних умовах (Україна, м.Запоріжжя)
-
Прилепська В.В., Єрьоменко Ю.В., Бабенко О.С. Нова українська школа: впровадження технології розвитку емоційного інтелекту для формування ключових компетентностей (Україна, м.Запоріжжя)
-
Прокопець К.В., Ромашкіна В.В. Нова українська школа – новий формат менеджменту та психології освіти (Україна, м.Мелітополь)
-
Романюк Л.В. Науково-методичний супровід професійних конкурсів освітянських кадрів м. Енергодару (Україна, м.Енергодар)
-
Світлична С.Л. Професійна компетентність менеджера освіти (Україна, смт.Михайлівка)
-
Федорчук О.І. Суб’єкт-суб’єктне спілкування в родині як чинник привласнення дитиною цінностей співжиття (Україна, м.Київ)
-
Чемодурова Ю.М. Етапи реалізації технології подолання професійних деформацій психологів у системі післядипломної освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Чорток О.Ю. Особливості використання каністерапії у роботі з дітьми-переселенцями (Україна, м.Запоріжжя)
-
Чугай Л.В. Розвиток управлінської компетентності сучасного керівника (Україна, м.Мелітополь)
-
Ястребова Н.О. Впровадження грантових проектів в освітню діяльність закладу (Україна, м.Запоріжжя)
-
Ястребова В.Я. Проблеми трансформації управлінського досвіду керівників закладів освіти у системі підвищення кваліфікації (Україна, м.Запоріжжя)