-
Orosová R., Petríková K., Starosta V. Reflexia činnosti učiteľa a študenta v priebehu etáp vyučovacej hodiny (Slovenská republika, Košicе)
-
Бабкова О.О. Інтеграція формальної й неформальної освіти у процесі підвищення кваліфікації педагогів (Україна, м.Запоріжжя)
-
Барліт О.О., Барліт А.Ю. Булінг в освітньому середовищі: регулювання проблеми в Україні на законодавчому рівні (Україна, м.Запоріжжя; Польща, м.Вроцлав)
-
Безкороваєва Н.В. Розвиток професійної компетентності педагога як основний чинник якості освіти (Україна, м.Запоріжжя)
-
Бережна О.М. ІСНД як технологічна платформа розвитку особистості: від творчої самореалізації до особистісного становлення (Україна, м.Запоріжжя)
-
Бойко І.І. Теоретико-практичні аспекти формування професійно значущих якостей вчителя початкової школи в умовах інклюзивної освіти (Україна, м.Житомир)
-
Бутченко Т.І. Соціально-проектна компетентність педагогів (Україна, м.Запоріжжя)
-
Величко І.А. Компетентнісний підхід у діяльності педагога Нової української школи (Україна, м.Запоріжжя)
-
Волкова Т.В., Гірник А.В. Питання впровадження базової САПР у закладах ПТО будівельного профілю (Україна, м.Київ)
-
Гладкова В.М. Акмеологічні особливості розвитку керівника Нової української школи як професіонала (Україна, м.Київ)
-
Гніда Т.Б. Педагогіка партнерства на шляху подолання булінгу (Україна, м.Харків)
-
Головань А.В. Підвищення професійної компетентності вчителів шляхом використання інноваційних форм навчання та виховання (Україна, м.Запоріжжя)
-
Гура С.П. Проведення обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок» в Запорізькій області: досвід та перспективи (Україна, м.Запоріжжя)
-
Демченко Н.Г. Роль професійних конкурсів у підвищенні майстерності педагогічних працівників позашкільних закладів (Україна, м.Бердянськ)
-
Журавель Н.М. Формування позитивної мотивації до навчальної діяльності на уроках математики (Україна, Запорізька область, с.Миколай-Поле)
-
Ігнатенко Г.В., Смолін А.С. Формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до впровадження особистісно-розвивальних технологій (Україна, м.Глухів)
-
Корицький В.Г. Конкурс «Вчитель року» як один із шляхів формування професійних компетентностей вчителя предмета «Захист Вітчизни» (Україна, м.Запоріжжя)
-
Котова О.О. Формування компетентності підприємливості та ініціативності на уроках інформатики (Україна, м.Бердянськ)
-
Лаврова О.С. Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах нової української школи (Україна, м.Запоріжжя)
-
Лукачевич А.Ф. Роль STEM – освітньої технології у модернізації змісту предмета «Трудове навчання» у закладах загальної середньої освіти України (Україна, м. Запоріжжя)
-
Мальований М.М., Богомолова Н.М., Макаренко Т.М., Попович Я.М., Онопко О.О. Формування ціннісної складової в процесі підготовки педагогічних працівників до здійснення громадянсько – патріотичного виховання учнівської молоді (Україна, м.Запоріжжя)
-
Мельникович Г.Г. Формування комунікативної компетентності школярів на уроках української мови з використанням ігрової дидактики (Україна, м.Рівне)
-
Могілевська В.М. Самоосвіта педагогів позашкільних закладів як безперервний процес їх саморозвитку та самовдосконалення (Україна, м.Запоріжжя)
-
Науменко М.П., Попкова Е.І. Особливості адаптації педагогів до умов Нової української школи (Україна, м.Запоріжжя)
-
Неліпа С.В., Єфименко Т.А. Використання інноваційного освітнього простору для забезпечення готовності педагогів до реалізації Концепції НУШ (Україна, Запорізька область, Мелітопольський район)
-
Овсієнко Я.М. Авторська школа як осередок професійної підготовки учнівської молоді в спеціалізованому загальноосвітньому навчальному закладі (Україна, Запорізька область, с.Мала Білозерка)
-
Олійник Ю.І. Компоненти освітнього середовища: педагогічні технології (Україна, м.Запоріжжя)
-
Пенькова О.В., Победінська О.Ю. Педагогічні аспекти організації неперервної освіти майбутніх соціальних педагогів (Україна, м.Запоріжжя)
-
Приходько В.М. Ідеї до проектів підготовки менеджерів закладів освіти на основі учнівського самоврядування (Україна, м.Запоріжжя)
-
Подмазін С.І. Проблема формування інформаційно-комунікативної компетентності педагогів (Україна, м.Запоріжжя)
-
Сібіль О.І. Проблеми готовності педагогів до виховання на загальнолюдських, європейських та національних цінностях (Україна, м.Запоріжжя)
- Сироватко О.М. Розвиток професійної компетентності педагогів щодо формування рис характеру та соціальної поведінки здобувачів освіти в умовах Нової української школи (Україна, м.Запоріжжя)
-
Снічук О.А. Використання інтерактивного зошита в роботі вчителя англійської мови (Україна, м.Рівне)
-
Столяренко А.М. Кіберзалежність як предиктор формування деструктивних патернів поведінки в контексті проблеми педагогічного впливу (Україна, м.Запоріжжя)
-
Староста В.І., Гасинець Я.С. Навчальна конференція у контексті підготовки майбутніх учителів (Україна, м.Ужгород)
-
Староста В.І. Компоненти готовності майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності (Україна, м.Ужгород)
-
Таран В.О. Роль філософії в умовах реформування вищої школи (Україна, м. Запоріжжя)
-
Філоненко Ю.В. Втілення національно-патріотичного виховання засобами козацької педагогіки на прикладі самоврядування здобувачів освіти та через «Спас» (Україна, м.Запоріжжя)
-
Холод М.В. Удосконалення професійної компетентності педагогів в умовах Нової української школи (Україна, м.Запоріжжя)